Ürünün ağaçlarda olgunlaştığı bu dönemde geçe geç saatlerde bağlara giren hırsızların fıstıklarını çaldığından yakınan bağ sahipleri, bu nedenle hasada erken başlamak zorunda kaldıklarını söylediler.
Sorunlarını gazetemize gelerek ileten bağ sahipleri, her yıl olduğu gibi bu yıl da hırsızlıklar yaşandığını anlatan üreticiler, kendilerinin de daha az verim almayı göze alarak bu yola başvurduklarını aktardılar.
Güvenlik sorunu nedeniyle geceleri bağlarında kalamadıkların ifade eden üreticiler, ürünlerini tam anlamıyla olgunlaşmadan toplamak zorunda kaldıklarını sözlerine eklediler.
Son Dakika › Ekonomi › Fıstıklar, Hırsız Korkusundan Erken Toplanıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.