
Bakan Varank: "Yılın ilk çeyreğinde yüzde 7 gibi büyüme oranı yakaladık. OECD'nin yayımladığı son raporlarda da ekonomimiz, en güçlü toparlanma gösterecek ekonomilerden görülüyor."
Son Dakika › Ekonomi › Bakan Varank: 'Yılın ilk çeyreğinde yüzde 7 gibi büyüme oranı yakaladık. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.