Kapasite kullanım oranı şubat ayında 0.1 puan azalarak, yüzde 75.4 oldu. Şubat ayında, dayanıklı ve dayanıksız tüketim mallarında artış; gıda ve içecekler, yatırım malları ve ara mallarında azalış gözlendi.
Son Dakika › Ekonomi › Kapasite Kullanım Oranı Şubatta Yüzde 75.4 Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.