Kapasite Kullanım Oranı Şubatta Yüzde 75.4 Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kapasite Kullanım Oranı Şubatta Yüzde 75.4 Oldu

Kapasite Kullanım Oranı Şubatta Yüzde 75.4 Oldu
22.02.2017 14:37

Kapasite kullanım oranı şubat ayında 0.1 puan azalarak, yüzde 75.4 oldu.

Kapasite kullanım oranı şubat ayında 0.1 puan azalarak, yüzde 75.4 oldu. Şubat ayında, dayanıklı ve dayanıksız tüketim mallarında artış; gıda ve içecekler, yatırım malları ve ara mallarında azalış gözlendi.

Kaynak: Dunya.com

Son Dakika Ekonomi Kapasite Kullanım Oranı Şubatta Yüzde 75.4 Oldu - Son Dakika


Advertisement