Sultanbeyli- Kadıköy seferini yapan 18K İETT hattının güzergahı değişti. Hat, Sultanbeyli gişelerden direkt otobana girecek ve Kadıköy'e ulaşacak.
18K İETT hattının güzergahı değişti. Kadıköy-Sultanbeyli seferini yapan hat, artık Sultanbeyli gişelerden direkt otobana girecek ve Kadıköy'e ulaşacak. Daha önce Samandıra üzerinden otobana giren hat artık eski güzergahını kullanmayacak. Dönüş seferinde de yine Sultanbeyli gişelerden çıkış yapacak. - İSTANBUL
Son Dakika › Ekonomi › Sultanbeyli-kadıköy Seferini Yapan 18k'nın Güzergahı Değişti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.