17 Şubat Birlik Beraberlik Günü" Toplatısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

17 Şubat Birlik Beraberlik Günü" Toplatısı

17 Şubat Birlik Beraberlik Günü" Toplatısı
14.02.2018 15:11

Alaplı Kent Konseyi Başkanı İsmail Korkut, "17 Şubat Birlik Beraberlik Günü" toplantısı düzenleyeceklerini bildirdi.

Alaplı Kent Konseyi Başkanı İsmail Korkut, "17 Şubat Birlik Beraberlik Günü" toplantısı düzenleyeceklerini bildirdi.

Korkut, yaptığı yazılı açıklamada, 2001'de Alaplı Belediye Meclisinde alınan bir kararla ilçede 17 Şubat'ın Birlik Beraberlik Günü olarak anıldığını ifade etti.

Bu yıl 17 Şubat'ta "Birlik Beraberlik" adı altında toplantı düzenleyeceklerini aktaran Korkut, şunları kaydetti:

"Kent Konseyi olarak 17 Şubat ruhunu ilçemizde tekrar canlandırmak için 17 Şubat'ta bir toplantı düzenleyeceğiz. Toplantıda ilçemizde devam eden, yapılması planlanan ve yapılması gerekli görülen yatırımları müzakere edeceğiz. Birik beraberlik gününe herkesi davet ediyoruz."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel 17 Şubat Birlik Beraberlik Günü' Toplatısı - Son Dakika


Advertisement