Asansör Boşluğuna Düşen Kişi Hayatını Kaybetti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Asansör Boşluğuna Düşen Kişi Hayatını Kaybetti

01.05.2025 19:22

Sultangazi'de asansör kabini olmayan boşluktan düşen Diyadin Şimşek hayatını kaybetti.

Sultangazi'de asansör boşluğuna düşen kişi hayatını kaybetti.

Uğur Mumcu Mahallesi K Caddesi'ndeki iş merkezine gelen Diyadin Şimşek (56), asansöre binmek istediği sırada kabinin olmadığını fark etmeyerek üçüncü kattan aşağı düştü.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekibi sevk edildi.

Asansör boşluğundan binanın eksi 2. katına düştüğü belirlenen Şimşek'in öldüğü anlaşıldı.

Şimşek'in cansız bedeni, incelemenin ardından Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Diyadin Şimşek'in iş merkezine oğlunu ziyarete geldiği, çıkışta 3. kattan asansöre binmek isterken olayın yaşandığı öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Asansör Boşluğuna Düşen Kişi Hayatını Kaybetti - Son Dakika


Advertisement