'afad DEVREYE GİRDİ'
Manisa Valisi Abdurrahman Savaş, er eğitim alayında yaşanan gıda zehirlenmesiyle ilgili açıklama yaptı. Vali Savaş, "Acemi birliğinde bulunan erler akşam yemeğinde sonrası gıda zehirlenmesi tanısıyla hastanelere başvurdu. Kırkağaç ve çevre ilçelere kesin rakam belli olamamakla birlikte 300 ile 400 arası askerimiz tedavi altına alındı. Erlerden bazıları, birliğe sevk ettiğimiz sağlık görevlileri tarafından kendi birliklerinde tedavi edildi. Çevre illerden ve ilçelerden ve özel hastanelerin ambulansları acemi birliğine yönlendirildi. Bununla birlikte izinli ve istirahate bulunan sağlık görevlileri çağrıldı. Koordinasyonu sağlamak için Manisa İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü devreye girdi. Gıda zehirlenmesinin boyutu tam anlamıyla belli değil, ama ilgili askerlerimizin yedikleri yemeklerde zehirlenmeye yol açabilecek hassas ürünler bulunmadığını öğrendik. Yemeklerden alınacak numuneler üzerinde yapılacak inceleme sonrasında kesin sonuç belirlenecek" dedi.
Son Dakika › Güncel › Askeri Birlikte Gıda Zehirlenmesi: 300 Er Hastanelik Oldu (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.