Bakan Kasapoğlu'ndan milli eskrimciler için tebrik mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Kasapoğlu'ndan milli eskrimciler için tebrik mesajı

Bakan Kasapoğlu\'ndan milli eskrimciler için tebrik mesajı
07.11.2022 10:17  Güncelleme: 10:25

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Kazakistan'da düzenlenen Dünya Kupası'nda altın madalya kazanan Genç Kadınlar Kılıç Milli Takımı'nı tebrik etti.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Kazakistan'da düzenlenen Dünya Kupası'nda altın madalya kazanan Genç Kadınlar Kılıç Milli Takımı'nı tebrik etti.

Bakan Kasapoğlu, yayımladığı mesajda "Kazakistan'ın Almatı kentinde gerçekleştirilen Genç Kadınlar Kılıç Dünya Kupası'nda takım müsabakalarında altın madalya kazanan Genç Kadınlar Kılıç Milli Takımı'nı kutluyorum. Begüm Alkaya, Damla Demirkol, Nisanur Erbil ve Nil Güngör'den oluşan milli takım sporcularımızın başarısında emeği olanlara teşekkür ediyor, Genç Kadınlar Kılıç Milli Takımı'mızın başarılarının devamını diliyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bakan Kasapoğlu'ndan milli eskrimciler için tebrik mesajı - Son Dakika


Advertisement