Adliyeye SEVK EDİLDİ
Aydın'ın Sultanhisar İlçesi'nde barıştığı eşi Yasemin Gölgesiz Özdemir'i öldürdüğü iddiasıyla gözaltına alınan A.Ö., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. A.Ö.'nün emniyetteki ifadesinde, "Eşim bana küfür edip, mutfaktan bıçak aldı. Tekrar odaya dönüp üzerime yürüdü. Küfür ve hakaretleri sürdürünce boğuşmayla bıçağı elinden aldım. İki kere bıçağı savurdum. Neresine isabet ettiğini bilmiyorum. Yere düşünce evden kaçtım. Kaçarken de bıçağı dere yatağına attım" dediği öğrenildi. Dere yatağında yapılan aramada bıçağın bulunamadığı, A.Ö.'nün yakalandığı sırada gömleğinin üzerinde kan izlerine rastlandığı kaydedildi.
Adliyeye sevk edilen A.Ö.'nün çeşitli çok sayıda suçtan poliste kaydının bulunduğu da öğrenildi. Ölen Yasemin Gölgesiz Özdemir'in cenazesinin bugün ikindide Atça'da toprağa verileceği belirtildi. - İfadesinde
Son Dakika › Güncel › Barıştığı Eşini Öldürdüğü İddiasıyla Yakalanan Koca Suçu Kabul Etmedi (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.