Başkan Gündoğdu itfaiye haftası'nı kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Gündoğdu itfaiye haftası'nı kutladı

Başkan Gündoğdu itfaiye haftası\'nı kutladı
26.09.2019 10:06  Güncelleme: 10:07

Ferizli Belediye Başkanı İsmail Gündoğdu, İtfaiye Haftası dolayısıyla Ferizli İtfaiye Teşkilatı'nı ziyaret ederek haftalarını kutladı.

Gündoğdu, İtfaiye biriminde görevli personeli ziyaret ederek, kendileri kutladı ve görevlerinde başarı diledi.

İtfaiyenin insanların canını ve malını başta yangın olmak üzere birçok felakete karşı koruma amacıyla 24 saat hizmet veren cefakar bir örgüt olduğunu vurgulayan Gündoğdu, "Her türlü felaket ve acil durumlarda kendi hayatlarını tehlikeye atarak zor şartlarda mesai kavramı gözetmeksizin çalışan tüm itfaiye mensuplarının İtfaiye Haftası'nı kutluyorum." dedi.

İtfaiye çalışanları ise ziyaretleri dolayısıyla Gündoğdu'ya teşekkür etti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Başkan Gündoğdu itfaiye haftası'nı kutladı - Son Dakika


Advertisement