İlçe Emniyet Müdürlüğü personeli tek tek ziyaret ederek başarılı çalışmalar dileyen Sargın, yaptığı açıklama da "30 Mart 2014 tarihinde yapılan yerel seçimler demokratik ortamda geçmiştir. İlçe Emniyet Müdürlüğünü seçim sürecindeki başarılı çalışmalarından dolayı kutluyorum. Gösterdikleri özverili çalışmaları takdire şayandı" dedi.
Ardından tatlı ikram eden başkan Sargın, "Tatlı yiyip tatlı konuşalım" diyerek espri de bulundu.
Son Dakika › Güncel › Başkan Sargın, Emniyet Müdürünü Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.