Batman'da düzenlenen izinsiz gösteri için güvenlik önlemi alan polislere hakaret eden iki kişi gözaltına alındı.
Batman Emniyet Müdürlüğü'nden edinilen bilgilere göre, Turgut Özal Bulvarı üzerinde izinsiz oturma eylemi yapan Demokrasi Platformu üyelerinin dağılmasının ardından yoldan geçen E.G. ve E.O. adlı şahıslar, polise hakaret etti. Gözaltına alınan şahıslar, Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından ifadelerinin alınması için İl Emniyet Müdürlüğü'ne götürüldü. - BATMAN
Son Dakika › Güncel › Batman'da Polise Hakaret Eden 2 Kişi Gözaltına Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.