Dinar İlçe Milli Eğitim Müdürü Ufuk Taşbaş, 2019-2020 eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını diledi.
Bütün öğrencilere, öğretmenlere başarılar dileyen Taşbaş, öğrenci velilerine de kolaylıklar diledi.
Yeni dönemde Dinar'da eğitim ve öğretimin çok daha güzel ve kaliteli olması için gerekli bütün çalışmaları yapacaklarını bildiren Taşbaş, "Bizler öğretmenler ve idareciler olarak her zaman geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin en iyi şekilde eğitim öğretim almalarını sağlamalıyız. Bu düşünce ile öğrencilerimizi eğitiyor ve geliştiriyoruz." dedi.
Son Dakika › Güncel › Dinar'da 2019-2020 eğitim öğretim yılına doğru - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.