'diyaliz' OPERASYONU ŞÜPHELİLERİ ADLİYEYE SEVK EDİLDİ (2)
DOKTOR VE LABORANT TUTUKLANDI
Bursa Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlar Şubesi ekiplerinin düzenlediği operasyonda, diyaliz tedavisi gören kişiler üzerinden sahte evrakla haksız kazanç elde etmek suçlamasıyla polis ekipleri tarafından göz altına alınan 17 şüpheliden 13'ü adliyeye sevk edildi. Aralarında 3 doktorun da bulunduğu 7 kişi tutuklanma talebiyle nöbetçi mahkemeye sevk edildi. Hakim karşısına çıkan şüphelilerden doktor Kazım Tektaş ve laborant Murat Kaya tutuklanarak cezaevine gönderildi. Diğer 5 kişi ise tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. - Bursa/ Osmangazi
Son Dakika › Güncel › 'Diyaliz' Operasyonu Şüphelileri Adliyeye Sevk Edildi (2) - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.