Aralarında çocuklarında bulunduğu 24 kişiye serum tedavisi uygulandı.
Sakarya'da akrabalarının düğününe katılan 37 kişi Bursa'ya dönmek için gece saatlerinde 16 NA 463 plakalı otobüsle yola çıktı. Otobüs, Orhangazi'den Bursa'ya seyir halindeyken İznik'in Çakırca Köyü'nde çay molası verdi. Bu sırada yolculardan bazıları fenalaşıp kusmaya başladı. Bunun üzerine hemen sağlık görevlilerine haber verildi.
Gelen ambulanslarla 24 kişi İznik Devlet Hastanesi acil servisine götürüldü. Doktor ve hemşirelerin seferber olduğu olayda aralarında çocuklarında bulunduğu 24 kişiye serum tedavisi uygulandı. Tedaviye alınanların genel sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.
Öte yandan 37 kişinin düğünde dağıtılan tavuklu pilavdan yedikleri öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Düğün Pilavı 24 Kişiyi Hastanelik Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.