Emet'te 15 Öğrenci Yiyecekten Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emet'te 15 Öğrenci Yiyecekten Zehirlendi

Emet\'te 15 Öğrenci Yiyecekten Zehirlendi
24.03.2017 14:32

KÜTAHYA'nın Emet İlçesinde yerli malı etkinliği nedeniyle evlerinden okula getirdikleri pasta ve börekleri yiyen 15 ortaokulu öğrencisi rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

KÜTAHYA'nın Emet İlçesinde yerli malı etkinliği nedeniyle evlerinden okula getirdikleri pasta ve börekleri yiyen 15 ortaokulu öğrencisi rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

Olay, Emet Ashaoğlu Ortaokulu'nda meydana geldi. Yerli malı etkinliği nedeniyle öğrencilerden bazıları okula evlerinde aileleri tarafından yapılan pasta ve börekleri getirdi. Pasta ve börekleri yiyen 15 öğrenci bir süre sonra rahatsızlanınca okul yöneticileri ve öğretmenler tarafından Emet Devlet Hastanesi'ne götürüldü.

Yedikleri pasta ve börekten zehirlenmiş olabilecekleri bildirilen öğrenciler acil serviste serum takılarak tedavi altına alındı. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyiye gittiği belirtilirken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

- Emet

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Emet'te 15 Öğrenci Yiyecekten Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement