Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Öğrencileri Sinemaya Götürdü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Öğrencileri Sinemaya Götürdü

11.04.2016 10:36

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, 7. Çocuk Festivali kapsamında düzenlediği Sinema Şenliğinde öğrencileri sinemaya götürdü.

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, 7. Çocuk Festivali kapsamında düzenlediği Sinema Şenliğinde öğrencileri sinemaya götürdü.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, hayatlarında ilk defa sinemaya giden çocuklar, çocuk animasyon filmlerinin en başarılı örneklerinden "Kung Fu Panda 3" izledi.

Büyükşehir Belediyesi tarafından tahsis edilen araçlarla okullarından alınan öğrencilerin filmi izlerken heyecanlı ve mutlu oldukları görüldü.

Çocuklar, başta Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin olmak üzere emeği geçenlere teşekkür etti.

Sinepark Nakıp Ali Sineması'nda 3 gün süren etkinliğe, 9 ayrı okuldan 656 öğrenci ve 26 öğretmen katıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Öğrencileri Sinemaya Götürdü - Son Dakika


Advertisement