Gaziantep Büyükşehir Soyunma Odaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep Büyükşehir Soyunma Odaları

Gaziantep Büyükşehir Soyunma Odaları
13.04.2014 16:54

Kahramanmaraşspor Teknik Direktörü Orhan Şerit, iyi mücadele ettiklerini belirtirken maçla ilgili olarak şunları söyledi Futbolcularım iyi mücadele etti.

Kahramanmaraşspor Teknik Direktörü Orhan Şerit, iyi mücadele ettiklerini belirtirken maçla ilgili olarak şunları söyledi

Futbolcularım iyi mücadele etti. Daha önceki müsabakalarda olduğu gibi gol noktalarında da yetersiz kaldık. Özellikle ikinci yarı sanıyorum oyun düsturumuzu kurmamıza rağmen başarılı olamadık. Oyuncularımız ellerinden geleni yapıyorlar, mücadele ediyoruz. Ama tabi ki bu tür maçlara motive olmak kolay değil. Her şeye rağmen oyuncularımıza verdikleri mücadeleden dolayı teşekkür ediyorum.

Gaziantep Büyükşehir Belediyespor teknik direktörü Vedat Özsoylu ise iyi ve dengeli bir maç oynadıklarını ve 3 puanı kazanan taraf olduklarını ifade etti, Kazanmamız gereken bir maçtı. Zorlandık ama maçı kazandığımız için mutluyuz. Rakibimizi de iyi oynadılar. Birinci yarı biz iyi oynadık, ikinci yarı onlar daha iyi paslaştı. Oyuncularımı kutluyorum. İyi ve dengeli oynadılar. Maçı kazandığımız için mutluyuz dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Gaziantep Büyükşehir Soyunma Odaları - Son Dakika


Advertisement