GAZİANTEP'TE SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL YANDI - Son Dakika
Son Dakika Logo

GAZİANTEP'TE SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL YANDI

03.12.2021 14:16  Güncelleme: 14:56

GAZİANTEP'in İslahiye ilçesinde, seyir halindeki otomobil, motor kısmından alev alırken, kullanılamaz hale geldi.

GAZİANTEP'in İslahiye ilçesinde, seyir halindeki otomobil, motor kısmından alev alırken, kullanılamaz hale geldi.

Cumhuriyet Mahallesi'nde, sabah saatlerinde, ilçe merkezine giden Baki Evren yönetimindeki 46 KL 247 plakalı otomobilin motor kısmında yangın başladı. Yol kenarına çektiği otomobilden inen Evren, itfaiyeye haber verdi. Kısa sürede bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın söndürülürken, otomobil kullanılamaz hale geldi. Ekipler, inceleme başlattı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel GAZİANTEP'TE SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİL YANDI - Son Dakika


Advertisement