Gaziantep Emniyet Müdürlüğü, Defterdarlık'ta boş sürücü belgesi kartının kalmadığını, bu nedenle ehliyet almaya hak kazanan sürücü adaylarının müracaatlarının kabul edilmediğini bildirdi.
İl Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada; kursu ve sınavlarını başarıyla bitiren sürücü adaylarına, sürücü belgelerinin Trafik Tescil Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenip verildiği belirtildi.
Sürücü belgesi kartlarının Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünden temin edildiği belirtilen açıklamada, "20.04.2014 tarihinden itibaren Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünde sürücü belgesi kartı kalmadığından ve ne zaman geleceği konusunda herhangi bir bilgi alınamadığından dolayı Trafik Tescil Şube Müdürlüğümüzce sürücü belgesi müracaatları alınamamaktadır. İlimiz Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü tarafından Sürücü Belgesi Kartlarının Emniyet Müdürlüğümüze gönderilmesi halinde vatandaşlarımıza ayrıca duyurulacaktır" ifadeleri kullanıldı. - Gaziantep
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te 'Sürücü Belgesi Kartı' Bitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.