Genç Erkek- Kız Tenis Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Genç Erkek- Kız Tenis Turnuvası Sona Erdi

Genç Erkek- Kız Tenis Turnuvası Sona Erdi
18.01.2013 16:39

Ağrı Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen, okul sporları Genç Erkekler- Kızlar tenis turnuvası sona erdi.

İl müdürlüğüne kapalı tenis kortlarında oynanan müsabakalarda dereceye giren okul takımları için 15 Nisan spor salonunda kupa töreni düzenlendi.

Kupa törenine Gençlik Merkezi Müdürü Ahmet ALPASLAN, Tenis ve Yüzme Kulübü başkanı Kasım KAYA, Tenis il temsilcisi Fırat BALKİS, Spor şefi Yusuf ÖNER, İl Gıda Tarım ve Hayvancılık şube müdürü Vedat ASLAN ve öğretmenler bulundu.

Okullar arası tenis turnuvasında Genç Erkeklerde birinci olan Anadolu Ticaret Meslek Lisesinin birincilik kupasını Gençlik Merkezi Müdürü Ahmet ALPASLAN verirken, Genç kızlarda birinci olan Şemsi Türkmen Anadolu Lisesinin kupasını ise Tenis ve Yüzme Kulübü Başkanı Kasım KAYA verdi. Derece elde diğer okulların kupasını ise protokol üyeleri tarafından verildi.

Turnuvada Sonuçları:

Genç Erkekler,

1. Anadolu Ticaret Meslek Lisesi

2. Nurettin Dolgun Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi

3. Şemsi Türkmen Anadolu Lisesi

Genç Kızlar,

1. Şemsi Türkmen Anadolu Lisesi

2. Anadolu Ticaret Meslek Lisesi

3. Anadolu Lisesi

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Genç Erkek- Kız Tenis Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika


Advertisement