İl müdürlüğüne kapalı tenis kortlarında oynanan müsabakalarda dereceye giren okul takımları için 15 Nisan spor salonunda kupa töreni düzenlendi.
Kupa törenine Gençlik Merkezi Müdürü Ahmet ALPASLAN, Tenis ve Yüzme Kulübü başkanı Kasım KAYA, Tenis il temsilcisi Fırat BALKİS, Spor şefi Yusuf ÖNER, İl Gıda Tarım ve Hayvancılık şube müdürü Vedat ASLAN ve öğretmenler bulundu.
Okullar arası tenis turnuvasında Genç Erkeklerde birinci olan Anadolu Ticaret Meslek Lisesinin birincilik kupasını Gençlik Merkezi Müdürü Ahmet ALPASLAN verirken, Genç kızlarda birinci olan Şemsi Türkmen Anadolu Lisesinin kupasını ise Tenis ve Yüzme Kulübü Başkanı Kasım KAYA verdi. Derece elde diğer okulların kupasını ise protokol üyeleri tarafından verildi.
Turnuvada Sonuçları:
Genç Erkekler,
1. Anadolu Ticaret Meslek Lisesi
2. Nurettin Dolgun Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi
3. Şemsi Türkmen Anadolu Lisesi
Genç Kızlar,
1. Şemsi Türkmen Anadolu Lisesi
2. Anadolu Ticaret Meslek Lisesi
3. Anadolu Lisesi
Son Dakika › Güncel › Genç Erkek- Kız Tenis Turnuvası Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.