Giresun'da 121 bini aşkın doz aşılama yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Giresun'da 121 bini aşkın doz aşılama yapıldı

Giresun\'da 121 bini aşkın doz aşılama yapıldı
24.03.2021 16:27  Güncelleme: 16:37

Giresun'da, koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında 121 bin 94 doz birinci ve ikinci doz aşı uygulamasının gerçekleştirildiği bildirildi.

Giresun'da, koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında 121 bin 94 doz birinci ve ikinci doz aşı uygulamasının gerçekleştirildiği bildirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Kovid-19'a karşı ilk aşamanın 14 Ocak'ta sağlık çalışanlarına başlatıldığı belirtildi.

Açıklamada, 23 Mart Salı günü itibarıyla Giresun'da toplam 121 bin 94 doz aşı uygulaması yapıldığı kaydedilerek, "73 bin 180 kişiye birinci doz ve 47 bin 914 kişiye de ikinci doz aşı uygulaması yapıldı. 2. doz aşı uygulaması bekleyen kişi sayısının ise 25 bin 266 kişi." ifadesine yer verildi.

Aşılama çalışmalarının devam ettiği bildirildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Giresun'da 121 bini aşkın doz aşılama yapıldı - Son Dakika


Advertisement