Hakkari kent merkezinde oynayacak alan bulunmayan bir grup çocuk, Valilik bahçesine gelerek futbol oynadı. Valilik ve Adliye binası bahçesini futbol sahasına çeviren çocuklar, kentteki oyun alanlarını az olduğunu, bu nedenle zaman zaman Valilik bahçesine geldiklerini anlattı. Yetkililerden oyun sahası isteyen çocuklar, "Bizim doğru düzgün bir oyun alanımız yok. Her gün ya yollarda ya da burada valilik bahçesinde top oynuyoruz. Beton zeminde oynamak yerine çim sahalarda oynamak istiyoruz. Çoğu zaman düşüyoruz ve ciddi yaralanmalar oluyor. Bazen yollarda oynamak zorunda kalıyoruz bu da çok tehlikeli. Yetkililerden isteğimiz bizim için oyun alanları ve parklar yapmalarıdır" dedi.
Son Dakika › Güncel › Hakkarili Çocuklar, Valilik Bahçesini Futbol Sahasına Çevirdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.