Irak yönetimi: "Yasalarımız İsrail ile normalleşmeyi yasaklıyor" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Irak yönetimi: "Yasalarımız İsrail ile normalleşmeyi yasaklıyor"

Irak yönetimi: "Yasalarımız İsrail ile normalleşmeyi yasaklıyor"
26.08.2020 21:53

Irak hükümeti, ülke yasalarının İsrail ile ilişkileri normalleştirmeyi yasakladığını bildirdi.

Irak hükümeti, ülke yasalarının İsrail ile ilişkileri normalleştirmeyi yasakladığını bildirdi.

Irak Hükümet Sözcüsü Ahmet Molla Talal, Bağdat'ta yaptığı basın toplantısında, gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.

İsrail'in Irak'ta büyükelçilik açacağı yönündeki iddialara ilişkin Talal, "Irak yasaları İsrail ile normalleşmeyi yasaklıyor. Irak hükümeti ve halkı bu durumu net olarak biliyor." değerlendirmesinde bulundu.

Sözcü Talal, başka ülkelerin (BAE) İsrail ile normalleşme adımlarının o ülkelerin içişleri olduğunu kaydederek, Irak'ın bu duruma müdahil olmayacağını söyledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Irak yönetimi: 'Yasalarımız İsrail ile normalleşmeyi yasaklıyor' - Son Dakika


Advertisement