Kastamonu'da 2 mahalle karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kastamonu'da 2 mahalle karantinaya alındı

Kastamonu\'da 2 mahalle karantinaya alındı
18.11.2020 20:05  Güncelleme: 20:10

Kastamonu'nun Çatalzeytin ilçesindeki iki mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

Kastamonu'nun Çatalzeytin ilçesindeki iki mahallede, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldı.

İlçe Hıfzıssıhha Kurulunca alınan karar doğrultusunda, Piri köyünün Pür ve Şaban mahalleleri son dönemde artan vaka sayıları nedeniyle 14 gün karantinaya alındı.

Giriş çıkışlara izin verilmeyen köyde, güvenlik ve sağlık ekipleri önlem aldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kastamonu'da 2 mahalle karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement