
Kastamonu'da yaklaşık 2 yıl önce hırsızlık yapan 3 kadın, jandarma ekiplerince yakalandı.
Azdavay ilçesine bağlı Samancı köyünde 14 Ağustos 2020'de bir evden altın ile para çalınması olayının çözülmesi için Kastamonu İl Jandarma Komutanlığı JASAT ekipleri çalışma başlattı.
Ekipler, yaptıkları çalışmada şüphelilerin B.B. (45), K.B. (53) ve P.B. (34) isimli kadınlar olduğunu tespit etti.
Şüpheliler gözaltına alındı.
Son Dakika › Güncel › Kastamonu'da 2 yıl önceki hırsızlıkla ilgili 3 zanlı yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.