Kemal Öztürk, AA'nın İstanbul'daki Çalışanlarıyla Vedalaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kemal Öztürk, AA'nın İstanbul'daki Çalışanlarıyla Vedalaştı

08.12.2014 19:45  Güncelleme: 20:20

AA Yönetim Kurulu Başkanlığı ve Genel Müdürlüğü görevinden ayrılan Kemal Öztürk, "Bu ajansta, gözü yaşlı, gönlü, yüreği geniş haberciler var." dedi.

Anadolu Ajansı (AA) Yönetim Kurulu Başkanlığı ve Genel Müdürlüğü görevinden ayrılan Kemal Öztürk, "Bu ajansta, gözü yaşlı, gönlü, yüreği geniş haberciler var. O yüzden başarılı oluyoruz biz. Bugün, Suriye'ye ağlayabiliyorsa bu ajansın habercileri, Gazze'ye, mazlum olan her yere gözyaşı dökebiliyorsa bu, bizim insanlığımızın ne kadar güçlü olduğunu gösterir" dedi. Öztürk, AA İstanbul Bölge Müdürlüğü'nde düzenlenen törenle İstanbul'da görev yapan AA çalışanlarına veda etti. AA

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kemal Öztürk, AA'nın İstanbul'daki Çalışanlarıyla Vedalaştı - Son Dakika


Advertisement