Kırşehir'de veli ve öğrencilere sağlıklı, dengeli beslenme ve fiziksel hareketlilik konularında eğitim semineri düzenlendi.
Halk Sağlığı Müdürlüğü diyetisyenleri Burçin Yeğit ve Okan Türkoğlu ile hemşire Hülya Albayrak tarafından Cumhuriyet Ortaokulu 7. sınıf öğrencileri ve velilerine düzenlenen seminerde, beslenme tarzındaki değişiklikler ve fiziksel hareket azlığı konularında bilgi verildi.
Seminerde, hareketsiz yaşam ve beslenme bozukluklar nedeniyle obezitenin görülme sıklığının arttığı vurgulanarak, çocuk ve gençler arasındaki ayaküstü beslenmenin önemli sağlık sorunlarına yol açtığı, sağlıklı ve dengeli beslenme ile çocuk ve gençlerin yaşam boyu daha sağlıklı olacakları anlatıldı.
Seminere çok sayıda öğrenci ve veli katıldı.
Son Dakika › Güncel › Kırşehir'de Veli ve Öğrencilere Beslenme Eğitimi Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.