Mersin Hasta Yatağından Kalktı, Tekerlekli Sandalyeyle Oy Kullanmaya Gitti Hd - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mersin Hasta Yatağından Kalktı, Tekerlekli Sandalyeyle Oy Kullanmaya Gitti Hd

24.06.2018 15:52

Hasta yatağından kalktı, tekerlekli sandalyeyle oy kullanmaya gittiMERSİN Üniversitesi (MEÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'nde tedavi gören 75 yaşındaki Hüseyin Seyrek, rahatsızlığına aldırmadan hasta yatağından kalkı, tekerlekli sandalyeyle oy kullanmaya gitti.

Hasta yatağından kalktı, tekerlekli sandalyeyle oy kullanmaya gitti

MERSİN Üniversitesi (MEÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'nde tedavi gören 75 yaşındaki Hüseyin Seyrek, rahatsızlığına aldırmadan hasta yatağından kalkı, tekerlekli sandalyeyle oy kullanmaya gitti.

Beyin damarlarındaki tıkanıklık nedeniyle nöroloji servisinde tedavisi süren Hüseyin Seyrek, oy kullanma isteğini Büyükşehir Belediyesi'ne bildirdi. Engelliler Daire Başkanlığı'nca tahsis edilen araçla hastaneden alınan Seyrek, merkez Toroslar ilçesindeki Anafartalar İlkokulu'na getirildi. 2082 numaralı sandıktaki kimlik tespitinin ardından oy pusulasını ve mührü alarak paravanın arkasına geçerek tercihini yapan Seyrek, seçimin ülkeye hayır getirmesini diledi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Mersin Hasta Yatağından Kalktı, Tekerlekli Sandalyeyle Oy Kullanmaya Gitti Hd - Son Dakika


Advertisement