Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, hareket halindeki otobüsünün arkasına tutunarak patenleriyle ilerleyen gençler, görenlerin yüreklerini ağzına getirdi.
Otobüs arkasında kaldığı için şoförün fark etmediği patenci gençler, çevredeki araçların sürücülerinin ikazlarına da aldırmadı. Kent Meydanı'ndan Heykel'e kadar otobüsün arkasına tutunarak çıkan gençler amatör kameralar tarafından kaydedildi. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Patenci Gençlerden Tehlikeli Yolculuk - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.