
Kışla ÇEVRESİNDE HALA EL BOMBASI BULUNUYOR
Afyonkarahisar'da 5 Eylül 2012'de patlama meydana gelen Şehit Uzman Çavuş Mete Saraç Kışlası çevresindeki tarlalarda hala el bombası ve parçaları bulunuyor. Kışlacık Mahallesi Muhtarı Ahmet Demir, bölgede yakın zamanda patlamamış el bombası bulunduğunu ve jandarmaya teslim edildiğini söyledi. Demir, "Vatandaş buluyor, beni çağırıyor. Biz de gidiyoruz, eğer zararsızsa polise ve jandarmaya telefon ediyoruz, onlar da geliyor yerinde inceledikten sonra alıp gidiyor. En son 15-20 gün önce bulduk. 3 taneydi, patlamamıştı yalnız fünyeleri yoktu. Patlamanın izleri daha silinmedi. Toprağı kazdıkça çıkıyor" diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Afyonkarahisar'da 2012'de Meydana Gelen Patlamanın İzleri Silinmedi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.