Polise Kızıp Motosikletini Yaktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polise Kızıp Motosikletini Yaktı

Polise Kızıp Motosikletini Yaktı
12.06.2013 12:07

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, emniyet ekipleri tarafından durdurulan genç, evrak eksikliğinden dolayı ceza yazılmak istenmesine kızıp motosikletini ateşe verdi.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, emniyet ekipleri tarafından durdurulan genç, evrak eksikliğinden dolayı ceza yazılmak istenmesine kızıp motosikletini ateşe verdi.

Edinilen bilgiye göre, plakasız motosikleti ile Osmanbey Caddesi üzerinde seyir halinde olan 24 yaşındaki sürücü Sinan K. sivil polisler tarafından durduruldu. Ekip, motosikletin plakasız, sürücünün de ehliyetsiz olduğunu anlayınca motosiklete el koyup trafik polislerinin gelmesini bekledi. Bu sırada ceza yazılmasına tepki gösteren Sinan K. motosikletini ateşe verdi. Yanan motosiklet olay yerine gelen itfaiye ekibince söndürülürken, gözaltına alındı. - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Polise Kızıp Motosikletini Yaktı - Son Dakika


Advertisement