Şanlıurfa Belediyeden Otobüs Duraklarında Su Püskürten Serinlik - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şanlıurfa Belediyeden Otobüs Duraklarında Su Püskürten Serinlik

Şanlıurfa Belediyeden Otobüs Duraklarında Su Püskürten Serinlik
17.08.2015 17:54

Belediyeden otobüs duraklarında su püskürten serinlik Şanlıurfa'da 40 derecenin üzerinde seyreden sıcaklar nedeniyle Büyükşehir Belediyesi tarafından yolcuların serinlemesi için başlatılan 'Buharlı Sislenme' uygulamayla otobüs duraklarında bekleyen vatandaşlara kurulan sistemden buharla soğuk su püskürtülüyor.

Belediyeden otobüs duraklarında su püskürten serinlik

Şanlıurfa'da 40 derecenin üzerinde seyreden sıcaklar nedeniyle Büyükşehir Belediyesi tarafından yolcuların serinlemesi için başlatılan 'Buharlı Sislenme' uygulamayla otobüs duraklarında bekleyen vatandaşlara kurulan sistemden buharla soğuk su püskürtülüyor. Kentteki çocuklar ise kavşaklardaki süs havuzlarında serinlemeye çalışıyor.

Hava sıcaklığının 40 derecenin üzerinde seyrettiği kentteki sıcaklar, günlük yaşamı olumsuz yönde etkiliyor. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı, şehir içi yolcu taşımacılığında kullanılan otobüslerde sürekli klimaların açık tutulması için denetimler yaparken, yolcuların durakta otobüs beklerken sıcaktan etkilenmemeleri için 'Buharlı Sislenme' uygulamasını başlattı. Uygulama kapsamında otobüs duraklarında kurulan sistemle vatandaşlara soğuk su püskürtülüyor. 32 büyük vantilatörün de yerleştirildiği duraklarda otobüs bekleyenlerin, püskürtülen soğuk suyla sıcaktan etkilenmelerinin önlenmesi amaçlanıyor.

ÇOCUKLAR SÜS HAVUZLARINDA SERİNLİYOR

Kentte etkisini sürdüren sıcak havadan bunalan çocuklar ise yasak ve uyarılara rağmen kavşaklardaki süs havuzlarına girerek serinlemeye çalışıyor. Tehlikeye aldırış etmeyen çocuklar, kirli suda yüzerek vakit geçiriyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Şanlıurfa Belediyeden Otobüs Duraklarında Su Püskürten Serinlik - Son Dakika


Advertisement