Selahattin Demirtaş: Başbakan'a Teşekkür Ettik - Son Dakika
Son Dakika Logo

Selahattin Demirtaş: Başbakan'a Teşekkür Ettik

01.10.2014 16:03

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, Başbakan Davutoğlu ile görüşmesinin son derece olumlu ve önemli olduğunu söyleyerek, sınırın açılması konusunda Davutoğlu'na teşekkür ettiklerini belirtti.

HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, Başbakan Davutoğlu ile görüşmesinin son derece olumlu ve önemli olduğunu söyleyerek, sınırın açılması konusunda Davutoğlu'na teşekkür ettiklerini belirtti.

Kaynak: Ensonhaber.com

Son Dakika Güncel Selahattin Demirtaş: Başbakan'a Teşekkür Ettik - Son Dakika


Advertisement