HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş, Başbakan Davutoğlu ile görüşmesinin son derece olumlu ve önemli olduğunu söyleyerek, sınırın açılması konusunda Davutoğlu'na teşekkür ettiklerini belirtti.
Son Dakika › Güncel › Selahattin Demirtaş: Başbakan'a Teşekkür Ettik - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.