
Trabzon'da, "abartı egzoz" olarak nitelenen standart dışı egzozlu araç kullanan 5 sürücüye 20 bin 320 lira ceza uygulandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi il ve ilçe ekiplerince yapılan denetimlerde, 11-12 Kasım'da 5 aracın çevreye rahatsızlık verdiği tespit edildi.
Standart dışı egzoz bulunduğu belirlenen araçlar trafikten men edildi, sürücülerine de 20 bin 320 idari ceza verildi.
Son Dakika › Güncel › Trabzon'da Standart Dışı Egzoz Kullanan 5 Sürücüye 20 Bin 320 TL Cezai İşlem Uygulandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.