Vali Mantı, Muhtarlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Mantı, Muhtarlarla Bir Araya Geldi

Vali Mantı, Muhtarlarla Bir Araya Geldi
28.12.2017 16:37

Bingöl’de, merkez ilçe ve köy muhtarları düzenlenen toplantıda sorunlarını aktardı.

Bingöl'de, merkez ilçe ve köy muhtarları düzenlenen toplantıda sorunlarını aktardı.

Bingöl Valisi Ali Mantı, beraberinde Belediye Başkanı Yücel Barakazi, Vali Yardımcısı Tunahan Çil ve kurum amirlerinin katılımıyla merkez ilçe ve köy muhtarları ile bir araya geldi. Valilikte gerçekleşen toplantıda muhtarlar sorunlarını ve taleplerini aktardı.

Toplantının periyodik olarak düzenlendiğini anımsatan Vali Mantı, birlik beraberlik içinde ciddi sorunların bile çözüme kısa sürede kavuşacağını kaydetti.

Köylerin sorunları ve taleplerini ilgili kurum amirlerine sırasıyla aktaran muhtarlar, Vali Ali Mantı'dan sorunla yakından ilgilenmesini de talep etti. - BİNGÖL

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Vali Mantı, Muhtarlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement