Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, 8 personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle karantinaya alındığını bildirdi.
Türkyılmaz, yaptığı açıklamada belediyenin muhasebe biriminde çalışan bir personelin Ankara'da katıldığı düğünde koronavirüse yakalandığını değerlendirdiklerini kaydetti.
Personelin tedavi altına alındığı ve temas halinde olduğunu düşündükleri 7 çalışanın da karantinaya aldığını vurgulayan Türkyılmaz, çalışanlarını sosyal mesafe ve maske takması konusunda uyardı.
Son Dakika › Güncel › Yahşiyan Belediyesi'nde 7 personel karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.