Yahşiyan Belediyesi'nde 7 personel karantinaya alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yahşiyan Belediyesi'nde 7 personel karantinaya alındı

Yahşiyan Belediyesi\'nde 7 personel karantinaya alındı
13.07.2020 18:51  Güncelleme: 20:57

Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, 8 personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle karantinaya alındığını bildirdi.

Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, 8 personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle karantinaya alındığını bildirdi.

Türkyılmaz, yaptığı açıklamada belediyenin muhasebe biriminde çalışan bir personelin Ankara'da katıldığı düğünde koronavirüse yakalandığını değerlendirdiklerini kaydetti.

Personelin tedavi altına alındığı ve temas halinde olduğunu düşündükleri 7 çalışanın da karantinaya aldığını vurgulayan Türkyılmaz, çalışanlarını sosyal mesafe ve maske takması konusunda uyardı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Yahşiyan Belediyesi'nde 7 personel karantinaya alındı - Son Dakika


Advertisement