Yozgat'ta lise öğrencileri, Şehitler Haftası nedeniyle harçlıklarını Şehit Aileleri Derneği'ne bağışladı.
Yozgat Atatürk Sağlık Meslek Lisesi Sosyal Yardımlaşma Kulübü Öğrencileri, Şehitler Haftası dolayısıyla okullarında Şehit Ailelerine Yardım Kampanyası başlattı. Öğrenciler kısa sürede harçlıklarından biriktirdikleri bin 50 lirayı, Yozgat Şehit Aileleri Derneği'nin banka hesabına yatırdı. Yardım makbuzunu Dernek Başkanı Zübeyir Altınok'a teslim eden Atatürk Sağlık Meslek Lisesi Müdürü Selma Kavaz, şehitler ve şehit aileleri için ne yapılsa az olacağını söyledi.
Yozgat Şehit Aileleri Derneği Başkanı Altınok ise "Çocuklarımız, şehitlerimizi unutmamış, küçük yürekleriyle büyük görev üstlenmişler. Kendilerine çok teşekkür ediyor, başarılar diliyorum" diye konuştu. - Yozgat
Son Dakika › Güncel › Yozgat'ta Liseliler Harçlıklarını Şehit Ailelerine Bağışladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.