Adanaspor - Göztepe Maçının Ardından - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adanaspor - Göztepe Maçının Ardından

Adanaspor - Göztepe Maçının Ardından
24.08.2015 01:03

PTT 1. Lig’in ikinci haftasında Adanaspor, evinde karşılaştığı Göztepe’ye 2-0 mağlup oldu.

PTT 1. Lig'in ikinci haftasında Adanaspor, evinde karşılaştığı Göztepe'ye 2-0 mağlup oldu.

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Adanaspor Teknik Direktörü Eyüp Arın, "Karşılaşmanın ilk yarısında defansif hatalar yapmamıza rağmen frikikten ustaca atılan bir golü kalemizde gördük. Hücum hattında ilk yarı istediğimiz oyunu oynayamadık. İkinci yarı da ise bizim istediğimiz gibi oynadığımız dakikalar oldu ama skor olarak istemediğimiz sonuçla ayrıldık. Kırmızı kartlar içinde her iki oyuncu sinirlerine hakim olmadı ve iki oyuncunun ihracına neden oldu. Mağlubiyeti hakeme bağlamıyorum ama bizde kötü oynadık hakemde kötüydü. İki aydır takımla beraber çalışıyoruz takımımı ilk defa bu kadar durahan bir gördüm. Taraftarımızdan, camiamızdan özür diliyorum. Gelecek haftalarda alacağımız iyi sonuçlarla taraftarımızı mutlu edeceğiz" dedi.

GÖZTEPE CEPHESİ

Göztepe'de cephesinde ise teknik direktör Metin Diyadin'in cezalı olması nedeniyle basın toplantına katılan yardımcısı Fatih Kavlak, "İlk yarı ve ikinci yarı da istediğimiz oyunu sahaya yansıttık. Adana'ya gelmeden önce rakip analizi yaptık. Kazandığımız için ise çok mutluyuz" şeklinde konuştu. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor Adanaspor - Göztepe Maçının Ardından - Son Dakika


Advertisement