Darıca Gençlerbirliği, Lige Moralli Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Darıca Gençlerbirliği, Lige Moralli Başladı

Darıca Gençlerbirliği, Lige Moralli Başladı
20.01.2014 13:05

Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Darıca Gençlerbirliği, deplasmanda Ünyespor'u 2 0 yenerek 3 maçlık galibiyet hasretine son verdi.

Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Darıca Gençlerbirliği, deplasmanda Ünyespor'u 2-0 yenerek hem lige moralli başladı hem de 3 maçlık galibiyet hasretine son verdi.

Geçen sezon play-off finalinde Spor Toto 2. Lig'e yükselme şansını kaybeden Darıca temsilcisi, devre arasında iyi bir kamp dönemi geçirdi.

Ligin 15. haftasından itibaren oynadığı Batman Petrolspor, Çorum Belediyespor ve Elibol Sandıklıspor maçlarından beraberlikle ayrılan Darıca Gençlerbirliği, ligin ilk devresini 6'ncı sırada tamamladı.

Darıca temsilcisi, dün deplasmanda Ünyespor'u 2-0 yenerek hem lige galibiyetle başladı hem de 3 maçlık galibiyet hasretine son verdi.

Sarı-yeşilli ekip, grubunda 29 puanla 5. sırada yer alıyor. - Kocaeli

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Darıca Gençlerbirliği, Lige Moralli Başladı - Son Dakika


Advertisement