Sarı-kırmızılı ekip, Konya Büyükşehir Belediye Stadyumu'nda maça 11 yabancı futbolcuyla çıktı. Galatasaray böylece Süper Lig tarihinde 11 yabancı futbolcuyla sahaya çıkan ilk takım oldu.
Galatasaray Teknik Direktörü Igor Tudor, Atiker Konyaspor maçında , , Maicon, Denayer, Latovlevici, , , Ndiaye, Rodrigues, , Gomis 11'ini sahaya sürdü.
Galatasaray'ın ligde 19 puan topladığı ilk 7 haftalık bölümde 11'in değişmez isimlerinden biri olan stoper ,derbisi öncesinde kart sınırında olması gerekçesiyle Tudor tarafından kulübede oturtuldu.
İlk 7 haftada 5 gol atarak dikkatleri üzerine çekenise sakatlığı nedeniyle Atiker Konyaspor maçında forma giyemedi.
Aynı başlıkta
Son Dakika › Güncel › Galatasaray'da Tarihe Geçen Kadro - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.