Dünya Tenis Günü olan 3 Mart, ABD'nin New York şehrinde yapılan gösteri maçlarıyla kutlandı.
Madison Square Garden'da gerçekleşen etkinlikte günün son maçında Andy Murray ile Novak Djokovic korta çıktı. Britanyalı Murray ile dünya iki numarası Sırp raket Djokovic, Oscar Ödül Töreni'yle başlayan 'selfie' akımını tenis dünyasına taşıdı.
Maç öncesinde yan yana gelip cep telefonlarıyla 'selfie' tabir edilen şekilde kendi fotoğraflarını çeken yıldızlar, daha sonra seyircilere keyifli anlar yaşattı. Djokovic mücadeleyi 6-3, 7-6 (2) ile iki sette kazanmayı başardı.
Son Dakika › Spor › Oscar ile Başlayan 'Selfie' Modasına Murray ve Djokovic de Ayak Uydurdu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.