Oscar ile Başlayan 'Selfie' Modasına Murray ve Djokovic de Ayak Uydurdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Oscar ile Başlayan 'Selfie' Modasına Murray ve Djokovic de Ayak Uydurdu

Oscar ile Başlayan \'Selfie\' Modasına Murray ve Djokovic de Ayak Uydurdu
04.03.2014 15:38

Dünya Tenis Günü kapsamında düzenlenen maçta karşılaşan Andy Murray ve Novak Djokovic de 'selfie' furyasına katıldı.

Dünya Tenis Günü olan 3 Mart, ABD'nin New York şehrinde yapılan gösteri maçlarıyla kutlandı.

Madison Square Garden'da gerçekleşen etkinlikte günün son maçında Andy Murray ile Novak Djokovic korta çıktı. Britanyalı Murray ile dünya iki numarası Sırp raket Djokovic, Oscar Ödül Töreni'yle başlayan 'selfie' akımını tenis dünyasına taşıdı.

Maç öncesinde yan yana gelip cep telefonlarıyla 'selfie' tabir edilen şekilde kendi fotoğraflarını çeken yıldızlar, daha sonra seyircilere keyifli anlar yaşattı. Djokovic mücadeleyi 6-3, 7-6 (2) ile iki sette kazanmayı başardı.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Oscar ile Başlayan 'Selfie' Modasına Murray ve Djokovic de Ayak Uydurdu - Son Dakika


Advertisement