Skibbe: Elimizdeki Puanı Tutamadık - Son Dakika
Son Dakika Logo

Skibbe: Elimizdeki Puanı Tutamadık

Skibbe: Elimizdeki Puanı Tutamadık
10.02.2015 08:47

Eskişehirspor Teknik Direktörü Michael Skibbe, 2-1 kaybettikleri Galatasaray maçının ardından, rakipten daha iyi oynadıklarını ancak ellerindeki puanı tutamadıkları için üzgün o...

Eskişehirspor Teknik Direktörü Michael Skibbe, maçın ardından yaptığı açıklamada, iyi futbol ortaya koyduklarını ancak net pozisyonları değerlendiremediklerini söyledi.

"İkinci yarıda biz daha istekliydik, daha iyiydik" diyerek söze başlayan Alman teknik adam, "Daha net pozisyonlara girdik değerlendiremedik. Sahanın engebeli olması, taraftarın da olmamaması maçı daha da zorlaştırdı.

Üzücü olan bu kadar iyi oynayıp elimizdeki bir puanı da tutamamız oldu. Ben yine de takımımın performansından çok memnunum." diye konuştu.

Kaynak: Goal.Com

Son Dakika Spor Skibbe: Elimizdeki Puanı Tutamadık - Son Dakika


Advertisement