Solkakken: Mancini'den İmza Almıştım - Son Dakika
Son Dakika Logo

Solkakken: Mancini'den İmza Almıştım

Solkakken: Mancini\'den İmza Almıştım
22.10.2013 19:15

Kopenhag Teknik Direktörü Stale Solbakken ve Johan Wiland Galatasaray maçı öncesi basının sorularını yanıtladı.

İlk olarak takımının durumunu değerlendiren Solbakken, ''Yarın zorlu bir mücadele oynayacağız. Galatasaray güçlü bir takım. Sezon başında takım olarak birbirimizi tanımakta zorlandık. Şu an iyi yoldayız. Artık defansif olarak daha iyi durumdayız. Daha iyi pozisyon alıyoruz. Takım olarak çalışınca oynamak daha kolay.'' dedi.

ATMOSFER BİZİ ETKİLEMEZ

Yarın Arena'da onları müthiş bir atmosferin beklediğini ve geçen sene Cluj ve Braga'nın burada defansif bir oyun ortaya koyduklarının hatırlatılmasının ardından Solbakken, ''Biz yarın normal oyunumuzu oynamaya çalışacağız. Tabii ilk dakikalarda Glatasaray'dan böylesine bir statta baskı bekliyoruz. Kendi planımıza uyum sağlayabilirsek başarılı olacağımıza inanıyorum. Yarın ne yapması gerektiğini bilen bireysel olarak tecrübeli oyunculara sahibiz. Ama Galatasaray'ın da neler yapacağı önemli.'' dedi.

LİG İLE BURASI KARIŞTIRILMAMALI

Ligde aldıkları kötü sonuçları da değerlendiren Solbakken, ''Sürekli önceki durumlarla ilgili kıyaslamalar yapılıyor. Ama biz geçmişte yaşamıyoruz. Bunu bırakmamız lazım. İlk geldiğime göre biraz ilerleme kaydettik. Artık herkes iyi çalışıyor. Herkes saha içinde birbirine yadrım etmeye çalışıyor. Bu durumdan son derece memnunum. Yavaş yavaş bu durumdan çıkmaya çalışıyoruz. Bunu da yarın göstermek istiyoruz. Oyuncularım da yarının ne kadar zor olacağının farkında.''

MANCINI HAYRANIYIZ

Galatasaray'ın bu sezonki durumunu değerlendiren Solbakken, ''Galatasaray geçtiğimiz sezon kadar iyi değil. Futbolda çok iyi teknik direktörler değişebiliyor. Eşim de ben de Mancini hayranıyız. Futbolculuk döneminde ondan imza almıştık. bence Galatasaray mancini tercihi ile iyi bir seçim yaptı. Her teknik direktör takımını bu kadar çabuk toparlayamaz.'' dedi.

KONUŞMAK İÇİN ERKEN

Maçın skoru için yorum yapmayan Solbakken, ''Bu maçın skoru her şekilde olabilir. Bizim evimizde oynanacak olan maçta da ne olacağını kestirmek zor. Ama biz elimizden her şeyi yapacağız.''

Kaynak: GoalCom

Son Dakika Spor Solkakken: Mancini'den İmza Almıştım - Son Dakika


Advertisement