Wilmots: 'Ik Ben Hier Niet Om Te Feesten' - Son Dakika
Son Dakika Logo

Wilmots: 'Ik Ben Hier Niet Om Te Feesten'

07.07.2014 19:01

Nog geen euforie bij bondscoach Marc Wilmots na het behalen van de kwartfinale op het WK. Feesten doe je pas bij een titel of podiumplaats.

Nog geen euforie bij bondscoach Marc Wilmots na het behalen van de kwartfinale op het WK. Feesten doe je pas bij een titel of podiumplaats.

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Yaşam Wilmots: 'Ik Ben Hier Niet Om Te Feesten' - Son Dakika


Advertisement