Nog geen euforie bij bondscoach Marc Wilmots na het behalen van de kwartfinale op het WK. Feesten doe je pas bij een titel of podiumplaats.
Son Dakika › Yaşam › Wilmots: 'Ik Ben Hier Niet Om Te Feesten' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.