Fethiye'de 10 Haziran Pazar günü meydana gelen 6.0 büyüklüğündeki depremde kopan bir kaya parçasının yuvarlanıp, içerisine girdiği evin sahibi binasının dış kısmının yapılması için yardım bekliyor.
Bina sahibi 62 yaşındaki Şaban Beyazıt, evinin içerisine giren 4 tonluk kayanın iş makineleri ile kırılarak Fethiye Belediyesi'nin yardımlarıyla çıkartıldığını, halen bir tarladan Kızılay'a ait çadır içerisinde yaşadıklarını belirterek, "Binamızın yapımı için destek istedik. Ancak Kaymakamlık Sosyal Yardımlaşma 500 TL verdi. Bu para ile bu bina yapılır mı? Mağdurum. İnanın dilenmeye çıkacağım. Biz ortada kaldık. Herkes Başkan Saatcı yapıversin diyor. Binayı örüverseler yeterli ama kimseden destek göremiyoruz" diye konuştu. - MUĞLA
Son Dakika › Yerel › 4 Tonluk Kayanın Düştüğü Evin Sahibi Yardım Bekliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.