Ahlat'ta Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ahlat'ta Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi

21.03.2013 13:30

Ahlat ilçesinde ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Ahlat ilçesinde ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, ilçenin Abdurrahman Gazi Kavşağı'nda yol kontrolü yapan Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin, L.Ç. yönetimindeki 09 AT 941 plakalı aracı durdurduğu belirtildi.

Ekiplerin, sürücünün üst aramasında bir adet tabanca ile bu tabancaya ait şarjörde 5 mermi bulduğu belirtilen açıklamada, sürücü hakkında yasal işlem yapıldığı kaydedildi. - BİTLİS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ahlat'ta Ruhsatsız Tabanca Ele Geçirildi - Son Dakika


Advertisement