Başkan Çöl, İlk İftarını Vatandaşlarla Birlikte Açtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Çöl, İlk İftarını Vatandaşlarla Birlikte Açtı

Başkan Çöl, İlk İftarını Vatandaşlarla Birlikte Açtı
28.05.2017 14:02

Afyonkarahisar Sandıklı Belediye Başkanı Mustafa Çöl, Ramazan ayının ilk iftarını vatandaşlarla birlikte açtı.

Afyonkarahisar Sandıklı Belediye Başkanı Mustafa Çöl, Ramazan ayının ilk iftarını vatandaşlarla birlikte açtı.

Sandıklı Belediyesi davet salonundaki iftara Başkan Mustafa Çöl ile birlikte belediye meclis üyeleri katıldı. Başkan Çöl iftar programında yaptığı konuşmada, "Mübarek Ramazan ayının ilk iftarını vatandaşlarımız ile açmaktan mutluluk duyuyorum. Ramazan ayı boyunca Sandıklı Belediyesi olarak mahalle iftarları düzenleyeceğiz. İlçemizdeki bütün vatandaşlarımızla iftar açma fırsatı oluşturacağımız Ramazan ayının hayırlar getirmesini diliyorum" dedi - AFYONKARAHİSAR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Çöl, İlk İftarını Vatandaşlarla Birlikte Açtı - Son Dakika


Advertisement