Trabzon'un Yomra ilçesi Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu, randevu ve mesai saati gözetmeksizin vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor.
"Vatandaşımın sorunu benim sorunum" diyen Başkan Sağıroğlu, "Makam kapım vatandaşıma ardına kadar açık. Randevu sistemim yok. Belediye başkanı olduğum günden itibariyle aynı telefon numarasını kullanıyorum. Telefonumda 24 saat açık. Gece gündüz vatandaşımın sıkıntısı ne olursa olsun anında çözüme kavuşturuyoruz. Çözemediğimiz işe de yaparız demiyoruz. Benim için vatandaşım çok önemli. Yaptığımız programlar çerçevesinde haftanın belirli günlerinde meclis üyesi arkadaşlarım ve parti teşkilatımızın katılımlarıyla mahalle ziyaretleri yapıyoruz. Nedir, belki bize gelemeyen vardır. Derdini söyleyemeyen vardır. Bizler vatandaşımızın ayağına gidiyoruz. Bizler onlar için varız. Görevde olduğum süre içerisinde de bu böyle devam edecek. Durmak yok, Yomra için çalışmaya devam" dedi. - TRABZON
Son Dakika › Yerel › Başkan Sağıroğlu Vatandaşın Sevgilisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.