Kozluk Belediye Başkanı M. Raşit Haşimi, Devlet Hastanesi Başhekimliğine yeni atanan Dr. İrfan Yeşil'i makamında ziyaret etti.
Başhekim Yeşil'e, yeni görevinde başarılar dileyen Haşimi, belediye olarak Kozluk Devlet Hastanesi'ne her konuda destek vermeye hazır olduklarını belirtti.
Haşimi, hastanenin işleyişi ve genel sağlık konularında Yeşil'den bilgi aldıktan sonra hastaları ziyaret edip, "geçmiş olsun" dileğinde bulundu.
Muhabir: Hüsnü Aydın/ Nurten Aslan
Yayıncı: Mehmet Güldaş - BATMAN
Son Dakika › Yerel › Belediye Başkanı Haşimi'den Hastane Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.